7 grudnia 2021

Arkheim

Polska strona fanów gry

Forty Goblinów

Forty Goblinów

Forty Goblinów znajdują się w centralnym miejscu komórki Przymierza – tam, gdzie normalnie znajdowałaby się Arka gracza. Mają taki sam zasięg wpływów jak Arki, a siła wpływów jest nieskończona, co oznacza, że terytorium wokół nich nie może być zdominowane przez Wieże graczy. Przymierze może podbić Fort Goblinów i przejąć nad nim kontrolę. W ten sposób uzyska premię (patrz poniżej). Ponadto Przymierze może przenieść swoją Arkę do Pozycji zdobytego Fortu Goblinów. Siła Fortu Goblinów zależy od wyspy:

  • Cornicula: 100K
  • Midiata: 400K
  • Tragonos: 1M
  • Panselon: 2M

Korzyści z podbojów Fortów Goblinów

Chociaż Forty Goblinów nie zawierają kul, zawierają inne atrakcyjne nagrody. Klikając na Fort Goblinów, możesz zobaczyć, jaką premię zyskałoby Twoje Przymierze po zdobyciu i utrzymaniu fortu. Każdy gracz, który weźmie udział w ataku czyszczącym Fort Goblinów, otrzyma losowy przedmiot. Jakość i poziom przedmiotu zależy od wyspy.

  • Cornicula: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 10.
  • Midiata: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 20.
  • Tragonos: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 30
  • Panselon: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 40

Gdy Fort zostanie zdobyty, wojska domyślnie pozostają w Forcie. Fort Goblinów należy teraz do Przymierzai pozostaje na mapie przez 5 dni, zanim zniknie. Licznik czasu zaczyna się w momencie pokonania goblinów i nie resetuje się, jeśli właściciel fortu się zmieni. Przymierze kontrolujące Fort ma dwie opcje:

  • Utrzymać kontrolę nad Fortem i otrzymać bonus
  • Przenieść własną Arkę do lokalizacji Fortu (bonus zniknie w momencie przeniesienia)

Bonusy Fortu Goblinów:

Każdy Fort Goblinów posiada jeden z następujących bonusów:

  • 100% szybsza produkcja jednostek piechoty, kawalerii lub artylerii w mieście (artyleria tylko od wyspy II)
  • +25% PD i zdobywanie Energii Duszy w bitwach (z wyłączeniem Katakumb) i na Placach Treningowych.
  • +10% przyspieszenie wszystkich produkcji punktów zaopatrzenia Przymierza

Jeśli Fort zostanie przejęty przez inne Przymierze, drugie Przymierze również natychmiast przejmuje premię na pozostały czas.

Zmiana pozycji Arki

Trzymając Fort Goblinów, Przymierze ma możliwość przeniesienia własnej Arki do pozycji Fortu. Ta opcja odblokowuje się tylko 72 godziny po ostatnim odrodzeniu się Przymierza (poprzez wzniesienie, odwrót lub porażkę).

Przeniesienie Arki do pozycji Fortu również liczy się jako „odrodzenie” i powoduje ponowne zainicjowanie tego 72 godzinnego czasu odnowienia.

Proces przeniesienia:

  • Proces relokacji jest inicjowany przez głosowanie Przymierza. Większość członków z prawem głosu musi opowiedzieć się za relokacją.
  • Głosowanie musi rozpocząć się co najmniej na 32h przed zniknięciem Fortu.
  • Głosowanie może zostać zakończone przez następujące sytuacje:
    • Przymierze straci kontrolę nad Fortem Goblinów
    • Przymierze przeniesie się ze względu na stratę ostatniej wieży
    • Przymierze rozpocznie odliczanie do Wzniesienia albo zmiany lokalizacji
  • Jeśli głosowanie zakończy się sukcesem, rozpocznie się 8-godzinne odliczanie do czasu relokacji. W tym czasie Przymierze musi zachować kontrolę nad Fortem, w przeciwnym razie przeniesienie zostanie przerwane
  • Po upływie 8-godzinnego odliczania Arka zostaje przeniesiona na miejsce Fortu. Wieże i portale Przymierza nie ulegają zmianie i zachowują swoje pierwotne położenie.
  • Wszystkie wojska, które stacjonowały w Arce lub w Forcie Goblinów na nowej pozycji, natychmiast przejdą do Arki na nowej pozycji. Dotyczy to również wszystkich wychodzących misji ze starej Arki. Zostaną one natychmiast anulowane, a Wodzowie zostaną teleportowani do nowej Arki.
    • Oddziały, które już dotarły do celu i rozpoczęły proces najazdu lub podboju, zakończą swoje misje przed powrotem na nową pozycję.
  • Plac Treningowy przeniesie się na nowe miejsce A barykady Goblinów pojawią się zgodnie z ich czasem.

 

 

Pozycje pojawiania sie Przymierzy Goblinów:

Na niektórych zdefiniowanych komórkach Przymierza pojawia się Fort Goblinów z 8 Wieżami

  • 3 w centralnej komórce przymierza (pozycje 2, 7, 11)
  • 1 na innej komórce Przymierza (losowa lokalizacja, gdy komórka przymierza zostanie zainicjowana)

YSB2EuN.png

  • Za każdym razem, gdy Przymierze gracza wznosi się lub przenosi, gobliny przejmują to miejsce, a Przymierze Goblinów pozostaje.
    • Arka Przymierza zostaje zastąpiona Fortem Goblinów
    • 50% wież najbliżej Arki zostaje zastąpionych przez Wieże Goblinów
    • Pozostała połowa wież zostaje usunięta

Inne zmiany:

Wrota Wzniesienia będą miały teraz taki sam promień wpływu jak Wieże, Wieczne Kowadła będą miały taki sam promień wpływu jak Arki / Forty, ale będą miały minimalną siłę (= 1).

You may have missed

1 min read
1 min read
4 min read
3 min read